اسید فسفریک

271 روز پیش
اسید فسفریک<br/>اسید فسفریک ، ماده ای بی رنگ و بی بو است که از گرید صنعتی آن در تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی و از گرید خوراکی آن در صنایع غذایی و  industry chemical chemical
اسید فسفریک<br/>اسید فسفریک ، ماده ای بی رنگ و بی بو است که از گرید صنعتی آن در تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی و از گرید خوراکی آن در صنایع غذایی و  industry chemical chemical
ارسال شده توسط : شیمی صنعت رادیس
همه آگهی های این کاربر
09199358766
قیمت : تماس بگیرید
ارسال شده توسط : شیمی صنعت رادیس
تلفن: 09199358766
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
اسید فسفریک
اسید فسفریک ، ماده ای بی رنگ و بی بو است که از گرید صنعتی آن در تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی و از گرید خوراکی آن در صنایع غذایی و نوشیدنی ها استفاده می شود. هدف اصلی افزودن این اسید معدنی به مواد غذایی، ایجاد طعم بهتر در آن ها می باشد.
اسید فسفریک از جمله پرمصرف‌ترین مواد شیمیایی در صنعت است. به عنوان ماده افزودنی در نوشابه‌های گازدار کاربرد دارد و در تولید کودهای شیمیایی فسفاته، پاک‌کننده‌های صابونی و غیرصابونی، تصفیه آب، خوراک دام، داروسازی، مکمل‌های غذای دام و طیور، شوینده‌ها، تصفیه پساب‌ها، تولید کودهای فسفاته(مهمترین کاربرد)،ضدحریق‌کردن برخی سطوح و عوامل بازدارنده اشتعال و نیز جهت تمیزکردن و جرم‌گیری سطوح فلزی به کار می‌رود.
از اسید فسفریک در تولید غذاهای اسیدی و نوشابه‌های گازدار مانند انواع کولاها استفاده می‌شود. بکارگیری این ماده سبب دادن طعم تندی به غذا شده، و از آنجا که ماده شیمیایی با تولید انبوه‌است، با قیمتی ارزان و حجمی فراوان در دسترس می‌باشد.
افزودن فسفات ها (که نوعی از مشتقات فسفریک اسید هستند) به پنیر، موجب ایجاد بافتی یکنواخت و نرم و افزایش پایداری آن می شود. این ترکیبات شیمیایی را می توان درشیر، خامه، پنیر خامه ای، کرم قهوه و..... جستجو کرد. به عبارت ساده تر، بافت بسیار نرم و سطح صافی را که در انواع پنیر و خامه مشاهده می کنید، ناشی از افزودن اسید فسفریک خوراکی به این محصولات می باشد.
محصولات غذایی فرآوری شده، دسته دیگری از مواد غذایی هستند که اسید فسفریک خوراکی به آن ها اضافه می شود. صبحانه های آماده بسته بندی شده، نوشیدنی ها، آب های طعم دار، بطری های قهوه و گوشت فرآوری شده، مهم ترین محصولات غذایی تولید شده با استفاده از فسفریک اسید هستند
ازکاربردهای اسیدفسفریک برای تولید:
انواع پودر کیک،پودر آشپزی،تولیدخمیرهای آماده،نوشیدنی های بدون الکل،محصولات لبنی،حفظ رطوبت در گوشت های تازه و گوشت مرغ و...میباشد.
سایر اقلام از جمله:
متیل پارابن و پروپیل پارابن
سدیم ساخارین
سدیم الژینات
لستین
اسیدبوریک
بوراکس دکا و پنتا
کازئینات سدیم و...موجود میباشد.
بازرگانی شیمی صنعت رادیس تامین کننده مواد اولیه ارایشی و بهداشتی،شوینده ها و خوراکی میباشد.
شرکت ما مفتخر است ، اجناس فوق را در انبار تهران برای شما مشتریان گرامی به اقصی نقاط کشور ارسال نماید
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو